//Forever Imperfect
Suamiku,Muhammad Asyrani

Tuesday 15 January 2013 @ 05:46 | 0 Comment [s]


Duhai suamiku,Muhammad Asyrani
Aku tahu , aku bukanlah isteri yang terbaik buatmu...
Aku ini seringkali menderhaka padamu...
Aku selalu mengingkari segala nasihatmu...
Aku asyik berfikiran negatif terhadap dirimu...
Aku pernah merungut atas segala kelemahanmu...
Aku ini seorang yang sering ego dengan keputusanku...
Namun aku akui...aku sentiasa meminta pada Yang Esa agar tidak terus menjadi jahat dan derhaka...
Aku sentiasa berdoa agar aku berubah dari sikap sombongku agar boleh menerima kelemahan...kekurangan...dan seadanya bie....
Tidak aku akui...setiap kali abg mengucupi dahiku..runtun hati ini sukar untuk aku gambar....
...eratnya dakapan bie dikala menenangkan aku dalam kesedihan membuatkan aku serba tidak kena kerana aku berasa sungguh malu dengan keistimewaan bie..
....kelembutan jemari bie mengenggam jari jari ku menjadikan aku celik dari buta hati betapa aku sewajibnya bersyukur aku telah Allah temukan dengan seorang suami yang cukup penyabar, pengasih, setia, cinta pada diriku yang bukanlah sehebat manapun...
....suamiku...walaupun setiap malam bie memaafkan kesalahanku..namun masih belum cukup untuk aku katakan betapa semakin banyak hari kita hidup bersama...semakin ku rasa cinta ini semakin kuat dan kukuh....
..mungkinkah kerana berkat doa doa bie  yang Allah makbulkan agar cinta yang hadir di dalam hati kita ini tidak akan mati dengan dugaan syaitan...
....semoga bieterus menjadi satu-satunya pembimbingku dan anak kita...teruskan menegur salahku...teruskan menyindirku jika aku alpa...teruskan gurauanmu dalam memekarkan rasa rinduku...teruskan menjadi penenang hatiku...teruskan menjadi degup jantungku selagi hayat ini ada....teruskan kucupan di ubun kepalaku dikala sambil bie berdoa utk menjadikan aku isteri yang lembut hati...teruskan...teruskan...teruskan apa jua yang bie telah lakukan dari hari pertama aku bergelar permaisurimu.....
.....terima kasih duhai suamiku yang sungguh sabar akan karenah isterimu ini....























Older Post | Newer Post
the owner

Girls Comments Pictures
As'salam everyone.Welcome to my 'blog. Feel free to visit & follow here.

noeami, amienoe

Another month. Another year. Another smile. Another tear. Another winter and another summer too. But there can never be another you.Even if waiting could take so long. Love will surely take you where you really belong. ♥


Hello! Comments Pictures
About Me Comments Pictures

Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : ♥amie's FAMILY♥
Full Edited : ✿ Noe fadena ✿

Best View at GOOGLE CHROME!