//Forever Imperfect
Selamat Datang 2013

Monday 31 December 2012 @ 00:54 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum . Hye semua . Lama betul dah aku tak update blog . Lama sangat sangaty . Maklum la sekarang ini aku busy dengan puteri kesayangan aku dengan my husband . Kekadang takde masa jugak nak menaip . Disebabkan perangai aku yang sangat malas yang keterlaluan tue . Adehhh . Lagipun since bergelar ibu hidup aku memang berubah sangat apatah lagi dah bergelar isteri orang . Jaga makan minum suami dan anak. Tapi alhamdullilah semua nya berjalan dengan lancar :) today , hari terakhir untuk 2012 . yippi...Alhamdullilah sepanjang tahun 2012 semua nya oaky okay belaka ...aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang even aku tahu hidup aku dan suami aku masih lagi minta belas kasihan orang,tapi takpe bersusah dulu bersenang kemudian :) 2013 !! welcome !! be nice to me okay :) wink2  .... hope 2013 memberi sinar bahagia dan pintu rezeki sentiasa terbuka luas untuk kami sekeluarga . AMIN . to my beloved husband , terima kasih dah terima saya seadanya dalam hidup awak . saya harap rumah tangga kita akan kekal sampai akhir hayat . terima kasih sebab jadi ayah yang baik untuk anak kita .. i love you sayang .. tiada sapa yang dapat pisahkan kita melainkan ajal maut ketentuan tuhan ... dan saya harap tiada orang ketiga dalam perhubungan kita . kalau da rezeki lebih nak buat anak lagi . hehehe .. baby sayang bie sorang ...  :)


Older Post | Newer Post
the owner

Girls Comments Pictures
As'salam everyone.Welcome to my 'blog. Feel free to visit & follow here.

noeami, amienoe

Another month. Another year. Another smile. Another tear. Another winter and another summer too. But there can never be another you.Even if waiting could take so long. Love will surely take you where you really belong. ♥


Hello! Comments Pictures
About Me Comments Pictures

Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : ♥amie's FAMILY♥
Full Edited : ✿ Noe fadena ✿

Best View at GOOGLE CHROME!